We bedachten ieder jaar activatie campagnes voor momenten zoals: Chinees nieuwjaar, Valentijn, Moederdag, Lente, Kerst en Sinterklaas. Dit bestond ondermeer uit entertainment voor de medewerkers, en reizigers op Schiphol, zowel voor als achter de douane. Het concept is iedere keer op maat gemaakt en vernieuwd. Tijdens de kerstperiode waren we zelfs 10 dagen aanwezig op de luchthaven. De veiligheidseisen waren bij deze projecten uiteraard van zeer groot belang.
Activatie campagnes Schiphol
Kernactiviteiten
Creëren van creatief voorstel in nauw overleg met de klant.
Het idee tot uitvoering brengen door de juiste partijen samen te brengen.
Opstellen van de briefing voor alle betrokken partijen.
Aanvragen van Schipholpassen voor alle betrokken partijen (waardoor men toegang kreeg achter de douane).
Aanwezig tijdens op- afbouw en tijdens het evenement.
Datum
2010 t/m 2015
Opdrachtgever
Schiphol Group
Type project
Activatie campagnes in opdracht van Festivents evenementen.