De weekenden voor kerst staan traditioneel in het teken van kerstshoppen. De Haagse binnenstad pakte het 2e weekend van december tijdens de Winterse Warmte-dagen uit door in te pakken. Letterlijk… Diverse mobiele inpakteams stonden klaar om de aankopen feestelijk in te pakken. De inpakspecialisten stonden in een niet te missen rode dubbeldekker en met vrolijke bakfietsen verspreid door de binnenstad. Later is dit evenement doorgegaan onder de naam “TINK”. Door de gehele binnenstad was van alles te doen en de etalages waren prachtig aangekleed.
Winterse warmte dagen Den Haag
Kernactiviteiten
Vergunningstraject en dienstoverleg.
Nauw contact met ondernemers in de binnenstad en de klant.
Samenbrengen van verschillende partijen.
Aanwezig tijdens op- afbouw en tijdens het evenement.
Datum
December 2011 t/m 2013
Opdrachtgever
Stichting Marketing Haagse Binnenstad
Type project
Publieksevenement voor het winkelend publiek. In opdracht van Festivents.